|
|
|
|
tel.: 022 6273677
fax.: 022 6298003
kontoplus@kontoplus.pl
|
|
|
|
|
|
PAKIET KSIĘGOWY:
W ramach kompleksowej obsługi prowadzenia ksiąg rachunkowych KONTO PLUS Sp. z o.o. wykonuje między innymi:
- prowadzenie bieżącej ewidencji księgowej zdarzeń gospodarczych wraz z formalną kontrolą dokumentów pod względem rachunkowym i prawidłowości zastosowania stawek podatku VAT, z uwzględnieniem identyfikacji w firmie miejsc powstawania w firmie zysków i strat (w ramach prowadzenia elementu rachunkowości zarządczej),
- ewidencję rozliczeń z kontrahentami firmy,
- prowadzenie planu amortyzacji i rozliczanie amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupów w zakresie podatku VAT,
- comiesięczne sporządzanie deklaracji podatkowych CIT-2, PIT-4, VAT-7 wraz z przelewami,
- comiesięczne sporządzanie następujących raportów: rejestru otrzymanych dokumentów księgowych, wykonanych zapisów księgowych, bilansu próbnego i sprawozdanie o wyniku finansowym firmy,
- sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego (bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych, informacja dodatkowa),
- sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie informacji księgowych,
- udzielanie konsultacji i wyjaśnień. Dokumenty przyjmujemy każdorazowo od Klienta za pokwitowaniem.
PAKIET PŁACOWY:
- rozliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i sporządzanie list płac (wraz z opcją przygotowywania dla Klienta przelewów na konta osobiste pracowników),
- rozliczanie wynagrodzeń osób współpracujących (umowy zlecenia, umowy o dzieło, pozostałe),
- prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników,
- przygotowywanie rozliczeń pracowników i osób współpracujących w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych, a w tym sporządzanie PIT-4, PIT-11/8B, PIT-8A i in. wraz z przelewami,
- przygotowywanie całości dokumentów rozliczających firmę z ZUS,
- udzielanie konsultacji i wyjaśnień.
PAKIET FINANSOWY I UZUPEŁNIAJĄCY:
- opracowywanie zasad rachunku kosztów z uwzględnieniem struktury ośrodków odpowiedzialnych za koszty i zyski,
- sporządzanie według uzgodnionych wzorów okresowych raportów dla kierownictwa zwłaszcza według struktury w firmie miejsc odpowiedzialnych za powstawanie kosztów i zysków,
- sporządzanie raportów problemowych (w zależności od zapotrzebowań i uzgodnień),
- sporządzanie wniosków kredytowych (kredyty obrotowe, inwestycyjne, inne), opracowywanie biznes planów,
- przygotowywanie zestawu dokumentów na zwyczajne zgromadzenie wspólników spółki zatwierdzającego sprawozdanie finansowe,
- opracowania planów kont wraz z projektami zarządzeń wprowadzających,
- opracowywanie zasad obiegu dokumentów,
- udzielanie konsultacji i wyjaśnień.
|
|
|